Levering volgens afspraak. Bijzonder vriendelijke chauffeur ( Marcel ). Samen met hem loungeset in de overkapping gezet.

Uitstekende sevice

Vriendelijk personeel, laten alles zien met veel plezier, dus perfect!

Goede begeleiding en advies

Je wordt er vriendelijk te woord gestaan en professioneel geholpen

Top!!

Snel geleverd, goed verpakt en prettige klantenservice!

UITSTEKEND

Prachtige 90 kg zware parasol voet. Voldoet geheel aan de verwachting. Scherpe prijs. Gratis levering volgens afspraak met actuele informatie over het exacte tijdstip van afleveren.

Prima service en kwaliteit

Wij zijn op de bonnefooi naar Numansdorp gereden omdat we op de website diverse tuinmeubelen zagen. Wij kiezen niet zomaar vanaf de website en zijn dus gaan kijken. Na wat rondgelopen te hebben werden we vriendelijk door Wilma welkom geheten, die heeft samen met ons er voor gezorgd dat we een mooie tuintafel, 4 verstelbare dining stoelen uitgezocht hebben, met daarbij 2 bijbehorende voetenbankjes en als klap op de vuurpijl was onze hond in de hondenmand gaan liggen en hebben wij deze er ook maar bij genomen. (bijna alles is mogelijk bij jullie) De aflevering van de goederen ging perfect, zeer vriendelijke chauffeur/bezorger die ik zo goed als kwaad het kon heb geholpen e.e.a. in elkaar te zetten. Al met al een zaak waar wij graag nog een keer komen in de toekomst. Wilma, nogmaals bedankt voor het advies en het uitzoeken van de hondenmand. (de hond geniet ervan)

Keurig geholpen na een probleem met de instelling van de gasveren van onze terras stoelen! Super fijn!

Goede service. Fantastische kwaliteit. Echt een aanrader

Mooie dining tuinstoelen voor prima prijs!

Online besteld en alles werd netjes geleverd binnen de vermelde termijn. Tuinstoelen zijn van goede kwaliteit en zien er goed uit.

Super echte kwaliteit

Zeer tevreden met het product zelf. Het is precies wat ik zocht en de kwaliteit is zeer goed.

goede service , goede kwaliteit

goede service , goede kwaliteit levering precies op tijd en vriendelijke bezorger

Wat een vriendelijke en behulpzame bediening!!!!! Chapeau!

Eindelijk een tuinmeubel bedrijf met een echte grote showroom

Geen opdringerig personeel, alles is mogelijk en redelijke prijzen

Mooi product

stoelen meer dan prima verpakt en een keurige afleveringservices door door een zeer vriendelijke chauffeur van AVH Outdooor

Goede ervaring zowel websitebezoek als shop

Duidelijke website en in winkel uitstekend geholpen

Een fantastische service

De klant is daar nog steeds koning

Mooi product

Mooi product aardige verkopers. Optijd geleverd en een super chauffeur.

Na het afspreken van een bezorgdag (via e-mail) is een paar dagen later met een link de bezorgtijd via Track en Trace te volgen. Heel fijn!

Super bedrijf en een zeer goede en snelle levering

Een parasolvoet besteld en gevraagd of dit op een vrijdag geleverd kon worden.deze kwam ook op deze deze dag en dankzij het volgsysteem van de chauffeur perfect op tijd zodat ik thuis kom zijn.daar kunnen er nog vele wen voorbeeld aan geven!! Echt een aanrader ga zo door!!!

tevreden met de aankoop en goed ervaring en advies in de vestiging te Lochristie

Helaas wel 1 stoel waarvan een deel een fabricagefout vertoonde waardoor de delen niet gemonteerd konden worden. Na contact met de servicedienst is er een vervangend deel opgestuurd en paste dit weer prima. Goede service en goed geholpen.

Top kwaliteit!

Via Google merkten wij AVH-Outdoor voor het eerst op. We zagen enorme veel keuze in prijzen van laag tot hoog. Besloten om eens te gaan kijken in de vestiging in Nijkerk. Erg grote showroom en personeel is niet opdringerig, maar vragen gewoon netjes of ze je kunnen helpen. Top! Wij maken niet snel keuzes als het om dit soort bedragen gaat. Dus eenmaal thuis alles na gemeten en nog eens online gekeken. Op een gegeven moment zagen wij de Nissah XL hoek voor een mooie prijs. Nogmaals gaan kijken in de vestiging en deze besteld! Werd op zaterdag netjes geleverd, dus ook geen vrij hoeven nemen! Top kwaliteit en vriendelijke mensen.

Fijne zaak, behulpzaam, mooie producten, snelle levering.

Fijne winkel en prettig geholpen!

Ik heb tuinstoelen gekocht voor aan mijn tuintafel bij bezorging was er 1 licht beschadigd. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het zo netjes is afgehandeld! Als je iets voor de tuin nodig heb is AVH zeker een aanrader!

Superrrr!

Alles geregeld via De chat, ideaal! We zijn erg tevreden over onze loungeset, zelfs de stoel die niet in orde was werd binnen een week tijd omgeruild. Top service! Dank jullie wel! Groetjes, Tatiana (Eigenaresse bij tatsangelwings.nl)

Industriestraat 11-13

3281 LB Numansdorp